19:04

Har precis ätit, kom hem från stallet för en liten stund sen. Red ut en liten sväng på prinsessan & hon skötte sig exemplariskt, hon har blivit så fin! Men i stallet är hon ju som hon är fortfarande. Men det är ju bara när hon är själv, tur det! Juste! Min JW schabrak kom idag, det passar perfekt på henne.

Jag funderar faktisk på att börja tävla lite Dressyr med henne, vad sägs om det? Hon är ju trots allt mer Dressyr ponny än hopponny, synd men sant. Men jag håller på & göra henne till hopponny så det är lugnt, haha.

Imorgon ska jag ta & gå till skolan faktiskt, saknar min Emma sjukt mycket. Saknar faktiskt skolan också lite, sa jag verkligen det där? Nej, nu ska jag plugga lite Matte. Prov på Torsdag, jippi!



/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0