20:33

hemma från stallet nu, båda hästarna gick otroligt bra verkligen !
vivaldi blev de barbacka ridning, frös som F A N så då red jag barbacka så jag fick värme från honom fungerar skit bra, men blev samma jobb som jag tänkt och han gick super, något pigg eftersom han vilade igår. men gjorde allting jätte bra och va jätte allert och känslig för skänklarna och flytta sig jätte fint! frederik hoppade vi studs ett galoppsprång emellan ut på en oxer, sen vidare på en båge te höger / vänster åt höger var de fem galoppsprång och åt vänster 4. och han skötte sig super. va lite lat ibörjan men vaknade sen när han fick hoppa lite höger, bara flyger över 120cm de gillas - han är kung !

nu ska jag duscha, äta och sen kolla film, eller om jag sitter vid datan ist. hähäh..


en bild som inte är tagen för så längesen.


jag och frederik på en tävling i augusit förra året tror jag.


/ victoria

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Var har du köpt scapa schabraket?

2011-02-23 @ 21:27:00
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0