stallet

övernattningen på stallet igår gick super. imorse var de upp tidigt och ge alla hästarna frukost och mocka fixa hö och vatten till hästarna. hade såkallat "helgjour" idag vilket menas med att eftersom jag står på en ridskola med vivaldi, fast jag står i privatdelen. så iallafall så någon gång ibland vet inte riktigt hur ofta de är men inte allt för ofta så ska man mocka fixa mat och släppa ut / in alla lektionshästar och de är just nu 15st, så jag och min kära syster fixade de. och sen red jag vivaldi i ridhuset blev lite dressyr, så han fick jobba lite och var något pigg men de gick bra ändå. sen skulle jag mocka och fixa mat oså te honom också och nu är vi hemma och strax innan tre ska vi till stallet igen och ge dom hö och kraft.

här är jag och en ridskoleponnyn Chester som finns kvar än idag och detta kortet är taget för ca 6årsen skulle jag gissa på.
 


/ victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0