2/3

blev inte så att jag satt vid datorn hemma hos mollie igår vi hade mycke bättre saker för oss, åhsen gick vi och la oss rättså tidigt.
vivaldi gick underbart igår jätte mjuk och fin, underbart ! massa kärlek på honom . frederik var VÄLDIGT stark på hoppträningen dock hoppade han jätte stora och fina språng, gillas ! men bromsen var lite rostig men vi håller på att leta efter ett bett, så jag kan få lite broms på honom. men förutom att bromsen va rostig va han super fin !

idag i skolan hade vi helt vanlig seg dag fast vi hade matteprov dom två sista timmarna, och jag hatar matte verkligen men på något sett gick de väldigt bra på provet - eller ja de känns som de iaf.
sen mötte jag mamma och amandus utanför tandläkaren och drog ut en tand där, gjorde inte alls ont men sen efteråt vilken smärta ! fyfan. sen körde mamma mig och amandus hem te honom så var jag hos honom te typ 9 och nu ska jag snart duscha för att sen sova. och som jag skrev igår så tog mamma han om vivaldi idag.

imorgon är de torsdag och då har evelina vivaldi, så jag tänkte jag skulle lägga lite extra tid på mina älskade hundar och sen städa mitt rum lite bättre vilket inte har blivit av än, så de är verkligen på tiden ! snart är de fredag och sen lördag och då är de tävling med vivaldi, galet taggad !

min prins !


/ victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0