Sommar känslor

Sämst uppdatering, jag vet. men jag har haft rätt mycket i skolan, nationella prov osv.. Idag var jag & fotade på Skånsta. Det var klubbtävling. Jag fick typ 200 bilder sen dog kameran.. Typiskt. Efter det åkte jag & mamma upp till bäbis. Det är grymt väder idag! Man får ju sommarkänslor, älska! När jag skulle ta in Kizia från hagen sprang hon iväg, men sen fick jag tag i henne när hon stod & bajsade, haha.

 Hon var riktigt lugn i stallet idag, det blir bara bättre & bättre. 22 andra April tror jag att det var, ska jag & Kizia tävla våran första tävling. Wiie! Vi startat bara en LD, det är trots allt vår första tävling & hon har antagligen inte varit inne på en tävlingsbana förut, så vi får se hur det går.
 
Jag har ont i mitt ena knä/ben sen i Lördags. jag gick omkull med Kizia. Eller omkull, alltså hon höll på & trixade på stallplan så ramlade hon på sidan & jag fick henne över ena mitt knä/ben. Men jag är hel & ponnyn är hel! Så det är ingen större fara med det.

/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0