14/2

alla hjärtans dag idag faktiskt, och den har "firats" med med min underbara pojkvän och jag fick faktiskt ett super fint halsband av honom, tack ! blev de inget bloggande för min del idag tråkigt men sant. i skolan hade vi "kärleks dag" jätte mysigt verkligen, att lärarna lägger in sådant. jag har haft en jätte bra dag idag iaf och hoppas att ni också haft de självklart. mamma fixade vivaldi idag så ingenting om honom, mer en att imorgon blir de lite trimm i manegen, oså ska jag hoppträna frederik som är en häst jag tränar/tävlar åt en annan!



tänkte svara på en fråga här ockås ifrån :

Viiiickan:


Måste bara säga att nmi har väldigt fina hästar!
är det era egna? :)

svar:
de tackar vi för !
och ja, vivaldi är min egna, men kiza har elin bara på foder-men de är ju nästan som hennes egna.

kääärlek !


/ victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0