Elin

Jag heter Elin Starck & är 16 år gammal. På friditden är jag i stallet, är med kompisar & mycket annat. Jag har ridit i sen jag var 5, alltså i 11 år. Jag har inte tävlat så jättemycket eftersom jag inte har haft egen häst så länge, men jag har iallafall tävlar upp till LB+5. Men jag ska börja tävla med Kizia så fort det blir tävlings daks! Ingen i min familj är häst intresserad så jag fick tjata till mig Kizia kan man säga, haha. Mamma red förut när hon var liten så hon är ju i och försig häst intresserad. Så det är bara jag & lite mamma som är hästkunniga, men pappa & Hampe har också lärt sig en hel del faktiskt. Pappa kan ta in Kizia själv från hagen till och med! Haha, status. Jag har haft typ 4 olika medryttarhästar också, men det var när jag var mindre. Laylock, Geisha, Pegasus & fan, jag har glömt vad den sista heter. Jag är en rätt blyg tjej, men det är bara i början sen kan jag släppa loss lite mer eller vad man nu säger. Sen kan jag vara rätt så deppig ibland också, jag lyssnar på deppiga låtar osv.. Haha, emo? Nej, verkligen inte. Jag är 1994 men jag går i 9an, det är för att jag har gått om så duktig som jag är. Jag rider för Skånsta Ryttare men funderar på att byta klubb till Roo Gård kanske? Det var väl allt om mig tror jag?



/ Elin


Kommentarer
Postat av: melissa

söt.

2011-02-12 @ 16:28:36
URL: http://dddeliciious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0