Hoppträning

Har varit & hopptränat med Kizia. Det gick ganska bra faktiskt, dock lite pigg men sen blev hon tröttare efter ett tag & tyckte det var jobbigt & lyfte knappt på benen. Men hon har ju inte riktgt så bra kondition än för att kunna hoppa normalt men det kommer! Jag skulle hoppat med Carro också, men hennes ponny fick panik i transporten & blev halt så det blev tyvärr inget, synd. Men hon skrittade ändå lite i ridhuset. Bella hjälpte mig att bygga hinder. Om du ser det här, tack för hjälpen Bella! Det var verkligen jätte snällt av dig.

När jag skulle ta in henne från hagen så hade dom precis fått mat & Kizia blev jättesur på mig, så jag fick så jag teg inne i stallet. Hon kunde inte stå still, hon stampade, hon gnäggade, hon trampade på min fot så min ridstövlar gick lite sönder. Vad gjorde hon mer? Haha, hon är jobbig hon. Men ändå världens bästa!

 Sen när vi red till Skånsta så dummade hon sig lite, men det var inte mycket alls så hon skötte sig riktigt bra idag. På hem vägen gick det jättebra. Nu är jag iallafall hemma & det är svinkallt. Sitter här & fryser.. Men jag ska duscha snart, så det lär ju bli varmt! Det blev inte så jättemånga bilder för Emma kunde inte komma dit på något sätt & min kamera hade inte så mycket batteri kvar, så ni får nöja er med 1 bild.



/ Elin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sööt häst:p Vart står hon?

2011-02-13 @ 18:36:48
Postat av: Elin

Kan bara hålla med, marielunds gård :)

2011-02-13 @ 18:44:07
URL: http://elinochvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0