ingen tid.

bråtttttom bråttom bråttom.. hinner egentligen inte med detta inlägget men gör de för eran skull!
har varit och ridit den dära hästen eller var de kanske en ponny? jadu?..

hääst eller ponny?
vad har den gått? / gjort?
varför prova jag den? ska jag köpa ny? foder? hjälpa till? tävla?
hur gammal?
vart bor den?
vem äger den?
är de en valack, sto elller hingst?
och vad heter den?

kan nu allt få fundera på !

men nu måste jag till stallet, ska köra barnen i pulka bakom vivaldi och sen hjälpa till på övernattningen så bad update från mig ikväll igen. ledsen.. men imorgon har jag mera tid och då kan ni få lite roligare inlägg!

får ni en söt bild på min lilla prins också.



/ victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0