sääämst.....

gryymt dåligt update ifrån mig, jotack jagvet..
har väl inte hänt så speciellt mycket under tiden, förutom att det är närmare te årets första tävling som är på lördag i alingsås med vivaldi. ska hoppa LB - LB+5, förväntar mig inte så mycket de är lixom årets första tävling så de får gå som de går. har problem med armen sen en tid tillbaka har varit och röntgat den och ska tbx den 8mars och hoppas dom vet vad det är.. skulle underlätta lite, en plåga att rida ! men vad gör man inte för de man älskar, så får offra mig lite. + lite drf ja har en "backup" evelina som rider honom på torsdagar och måndagar så jag kan få vila armen lite så den kanske håller lite längre..?

imorgon tisdag: ska jag träna frederik och rida vivaldi lite lätt.
onsdag: ska dra ut en tand haha, så han ska vila idag (mamma mockar/fixar hö) och jag åker te amandus. (lär inte bli ngn update från mitt håll då..)
torsdag: evelina rider honom.
fredag: träna "p" och rida vivaldi så han är genom riden på lördag sen tvätta honom / fixa utrustningen / packa.
dom dagarna mamma är ledig eller börjar lite senare, brukar hon hjälpa mig i stallet att mocka / fixa hö osv osv.. underlättar jätte mycket , guld värt ! kan man lägga mera tid på hästen..

så ser min vecka ut på "häst frånten".


idag hade de blivit ett missförstånd mellan mig och evelina, så jag red honom. haha ..
men men sånt som händer. jag red iaf i en lektionsgrupp idag för mamma hade lektionen så tänkte att jag lika gärna kunde vara med så fick de bli, var lite markarbete med bommar/kavalettis, de gillar han !
tänkte jag skulle plugga och städa mitt rum, men tror inte de kommer bli något av de, men vem vet ..?


en bild från "sen sommarn" om man kan säga så? haha .
men visst är han snygg !


/ victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0