Torsdag

Hejhej! Nu sitter jag här hemma i soffan med med Mathias & chillar. Har varit i stallet hos prinsessan. Hon hade en dålig dag idag kan man säga. Först när jag skulle ta in henne ville hon inte in & sprang runt & busade med Caisa. Hon hade gjort det tidigare idag för hennes täcke var sönder & hon hade fått en brodd spark, men det var ingen fara. Vi ska åka upp till stallet senare ikväll igen & kolla så att allt är bra, att det inte har blivit värre osv. Sen stod hon & stegrade & bockade i gången, haha damp ponny. Som sagt, hon gillar absolut inte att vara själv i stallet. Idag hade vi matte prov & det gick väl sådär, jag ska göra klart det imorgon. Bara jag & Emma som får det, hihi. Specc barn!



/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0