Bild bomb

Hej! Kom nyss hem från stallet, har varit & fotat lite & tagit hand om prinsessan. Jag red inte idag utan bara fixade allt annat. Kizia var själv i hagen en stund för Caisa & Karolina var ute & red, så jag passade på att fota henne. Hon brukar vara lite orolig när hon är ensam så det blev jättebra bilder!

Jag hopptränar imorgon istället. Varför jag inte gjorde det idag var för att det var ingen som kunde bygga upp hinder åt mig, lat jag vet. Imorgon ska Rebecca & kanske Carro följa med & hoppa så då får blir det ju lättare när man är flera + så tvingade med Emma också för att fota mig. Nejdå, hon ville gärna det, så det var inga problem

















/ Elin

Kommentarer
Postat av: carrooo

Fina bildeeer! :D

2011-02-13 @ 20:17:37
URL: http://carroliitas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0