15/3

knappt hunnit sitta vid datan idag, först skolan gjorde inget speceillt mer än redovisade en textanalys på engelska sen inget typ.. kom hem drog te stallet direkt red ut en sväng på vivaldi aaaas götttt väder var de ju ! åh va underbart de va. ingen is och a de va verkligen härligt att vara ute och rida igen. kom hem käkade försökte iaf, försökt plugga lite inför nationella imorgon fyfan säger jag bara. aja men de får faktiskt gå som de går. har de fullbokat eller jag är fullbokad hela veckan om man säger så. hinner knappt med i den takten jag kör allting i . phu ! funderar på om jag ska lägga in vivaldis vilo dag imorgon.. får se !
men nu ska jag väl plugga lite mer, sen kolla film och till sist sova !


otroligt suddig och "ful" bild. men väcker så otroligt mycke minnen och känslor. min lilla trixie. kommer ihåg att jag hade busat runt lite med henne i manegen barbacka. ååh saknar henne nåt så otroligt !


/ victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0