Donken till middag

Donken till middag satt gött det! Så jävla gott så det inte är sant. Haha, tjockt. Idag red jag & Madde i typ 2 timmar, det var jättehärligt väder! Jag red i bara tjock tröja, så skönt. Vi red Lappdahls rundan som jag kallar den & sen vidare in på Lilla galoppen. Kizia var verkligen taggad idag! Fick knappt stopp på henne, haha. Som vanligt så töntade sig dom lite på vägen men det gick bättre än igår. När vi kom tillbaka var dom väldigt svettiga, eller iallafall Karro. Kizia var också svettig, men inte lika mycket. Som jag nämnde i förra inlägget så går hon så jäkla grymt nu ponnyn min! Blir så stolt över henne när hon gör som jag säger, hihi.



/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0