:))

vivaldi gick super duper idag, eftersom nästan all is har smältit undan kunde jag och vill ta oss en tripp. så vi skrittade ut en sväng och sen tbx till paddocken som de gick att rida i där han fick träna på flåset lite, han gick verkligen jätte bra. en sån här dag jag egentligen hade velat rida dressyr, men även kondition behövs!
sen frågade magdalena om jag kunde rida lite på lazincja och självklart gjorde jag de, underbar pålle..
sen va jag på hästägarmöte, de gick väl bra - fast är riktigt trött på de stället och vill bara ta min pålle å flytta. låter jätte illa men så illa är de inte, men stått där i flera år och känns som allt går i "bitar"? jaja, man kan väl inte få allt serverat på guldfat, hur gärna man än vill.

bild från en tävling i strängnäs 2009 och vi kom tvåa..
(bild från omh.)

galopptävling har vi provat de med !

Ö G O N G O D I S !



K Ä R L E K !



har massor av härliga bilder på henne, men ni får nöja er med dessa.
tog bara några sådär. men hon är riktigt fin !

/ victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0