Ingen rubrik

Duschade för en liten stund sen. Nu känner jag mig go & fräsh igen! Gött. Red Kizia lite på paddocken idag, det gick rätt okej även fast det är väldigt dåligt underlag. Idag på draman skulle vi några ha ett föredrag & jag pratade om Kizia dårå. Jag var väldigt nervös, men fick dock fram en del ändå. Kanske lät lite oförberätt men man kan ju inte vara bra på allt. Eller hur?

Vi hade också nationella prov i Nv idag. Labbdelen. Den gick faktiskt rätt bra, fast jag failade på tiden. För man skulle skriva upp hur lång tid det tog att blåsa i sugrören, men såklart glömde jag det. Haha, alltid jag. Men det gick bra till slut iallafall som sagt.

Imorgon drar jag & Emma till Romme. Är taggad till tusen! Emma & jag har köpt våra emo kakor som vi kallar dom, haha. Typ 4 paket! Tjockisar? Lite, hihi. Sen tar vi självklart med min system & Emmas minneskort. Kommer bli toppen det här!



/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0