Lördag kväll

Kom hem från stallet för några timmar sen. Det har varit ett riktigt bus väde idag, så jag kände på mig att hon skulle bli svårfångad. Mycket riktigt så blev det. Hon sprang runt & busade med Caisa i hagen som vanligt, men till slut fick jag in det lilla bus trollet. När jag gick in med henne till stallet krånglade hon inte alls! Hon försökte gå iväg, men jag behöhövde bara rycka till en gång utan kedja till & med & hon stannade. Jag blev helt förvånad.

Imorgon ska jag & Rebecca rida ut en långis med hästana! Härligt. Hoppas det är lika fint väder som det var i Tosdags. Vi håller på att träna henne kondition nu för fullt! Så det blir rätt långa uteritter för vår del. Fast nu kommer det inte gå så bra eftersom det är skola nu igen & slut på lov..

Igår när jag åkte förbi galoppfältet såg jag några som tränade & gud vad jag blev intresserad! Jag vill nästan börja satsa på galopp med Kizia. Vad sägs som de? Eller är det kanske helt galet. Jag vet inte, men det verkar grymt kul iallafall. Jag ska nog ta & prova det några gånger.









Några dåliga bilder jag tog i stallet nyss

/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0