sov time !

klockan är halv tolv snart och jag är ovanligt trött, som de jag skrev förut mina dagar är stress.. hinna med skola läxor och hästarna och jag kan inte ge hästarna den tiden jag vill och skiter jag i plugget så visar de sig nästa dag o skolan och alla nationella proven som är nu, stressar jag upp mig för iaf...

men imorgon ska de fixas inför tävlingen på söndag med vivaldi ! taggad ? OJA ! vad gör vi? nu kör vi !

imorgon ska jag rida honom, bada fixa honom så han blir ännu snyggare än vad han redan är. tror dock inte att han får några knoppar men han är snygging för de. så ska allting packas och putsas så lär vara i stallet hela eftermiddagen/kvällen imorgon, men jag gillar de, det är mysigt. ska även mocka fixa hö, vatten och betfor. + ta in allllllla hästrna ! säkert glömt något jag ska göra menmen, same same but different!

lite halvful bild på min och vivaldi ifrån våran första tävling tillsammans, 2010 !


men nu ska jag sova så jag får lite krafter.

/ victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0