stress stress stress !

mitt liv stavas  S T R E S S  !
helt sjukt .. hinna med allting men vad gör man inte. skola idag rättså chill, hem mamma plocka upp mig vid bussen åkte direkt och red "P" gick väl inte jätte bra - men de gick helt okej. sen var vi klara där ca 17:20. åkte direkt upp till vivaldi skulle träna honom vid 6, han va riktigt duktig idag han "överhoppade" sig själv några gånger men de är så otroligt skönt att han alltid försöker hur han än kommer. helt galet va bra han är, min prins nu ska vi bara jobba upp självförtroendet så blir han kung på banan !
min arm kändes värre än någonsin idag efter jag ridit "P" och skulle rida vivaldi åheerre min gud, de är smärta ! menmen.. käkar volatren tre gånger om dagen nu ist hoppas på lite effekt !

soft bild från i somras !


/ victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0