15/2

sådäär hemma från skolan, seg dag i skolan ..

som jag skrev igår ska jag hoppa frederik för annika och trimma vivaldi i manegen innan träningen med frederik så jag måste ge mej av till stallet ganska snart. de som ska göras med vivaldi idag är :
få honom super mjuk i sidorna ( han är ingen stel ponny) men då och då lägger jag in "träningspass" när jag verkligen mjukar upp honoml, osen blir de att träna öppna/sluta på honom. hoppas han blir nöjd, den ponnyn brukar bli nöjd med de mesta så länge man rider honom.
och träningen med frederik idag vet jag inte vad vi ska göra med än att hoppa då så jag kan göra ett inlägg senare om vad vi gjorde och hur de gick och även hur de gick med vivaldi.



/ victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0