Sjuk

Jaha, då är man hemma & är sjuk då. Men jag ska gå till skolan imorgon, har verkligen inte råd & missa något nu. Bara ett halvår kvar, det klarar jag. Igår var det alla hjärtans dag. Betyder den något för er eller är ni som mig, alla hjärtansdag är överskattat. Enligt mig iallafall. Men vi alla är olika, tur det.

Idag tar Carro hand om Kizia, så jag slipper åka dit när jag är sjuk. Bra timing! Nu är det bara 4 månader kvar av min & Kizias tid. Buhu.. Vill inte. Tänk när jag ska lämna tillbaka henne, det kommer ju inte gå. Hon är ju en del av mig nu, min andra halva. Aja, det är väl bara & njuta av den lilla tiden som är kvar.



Trott ponny efter hoppträningen

/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0