8/3

jaaaaa..
igår satt jag inte vid datorn någonting, först efter skolan drog jag te mollie var där till halv nio sen körde pappa mej till amandus så sov jag hos honom och sen åkte jag te skolan. var dock bara i skolan i en timma idag skulle till näl eftersom jag har problem med armen = problem när jag rider.. varit där och röntgat tidigare och han kunde inte se något speciellt på röntgen mer än att de va lite trångt någonstans (?) sen så hade jag tydligen inflamation.. hm. isf inte konstig att jag har ont när jag anstränger armen.. men fick remiss till sjukgymnasten, kul attt vara sexton år och gå hos sjukgymnasten menmen.. sånt är livet och vi lever bara en gång och den gången är nu! men ska börja käka ipren innan jag drar te stallet så underlättar de lite lite iaf. alltid något..

igår så red evelina vivaldi vilket tydligen hade gått bra, idag tänkte jag att jag skulle se om de går att rida ute i paddocken så kan han få galloppera av sig, skulle vara götttt för honom. lite gallopp träning på köpet vilket verkligen behövs ! sen är de hästägarmöte klockan fem också får se hur de slutar ;) .. ska iaf rida vivaldi innan de så är de iaf ljust ute .



/ victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0