åh.. !

min lilla rosa dator tror jag håller på att ge upp !? så otroligt seg har den blivit så orkade inte med den så sitter vid min stationära nu. men får be pappa kolla på min lilla data och se vad felet är ? något måste de ju vara. gött jobbigt när den är så otroligt seg ! tråkigt nog jag älskar ju den dataaan )):
så detta blir sista inlägget från mig idag iaf.. nu ska jag duscha sen kolla film och sooova ! skola imorgon + utvecklingssamtal och efter de tandläkaren och dra ut en tand och de är sista tanden ! tack gode gud. fyfan nåt av de värsta jag varit med om. tror inte jag rider vivaldi imorgon något avancerat blir nog bara lite skritt och jag inte har alldeles för mycke tandvärk..

min snygging !


/ victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0