fredag kväll.

ledsen, inte haft någon tid att blogga idag inte någon alls faktiskt.
sov ju hos mollie inatt och hon färgade mtit hår som jag nämnde igår, eller ja hon gjorde blonda slingor och de blev faktiskt bra. var i skolan hade typ 2 lektioner, hahah . åkte hem var hemma vid tio i tre käkade drog te stallet red vivaldi lite lösgörande bara sen badade jag honom och sen fixade jag med de andra och packade lite. ska vara i stallet runt sex imorgon för att sen lasta vid sju inte alls pepp på det. men riktigt sugen på att tävla faktiskt ! hoppas min lilla kung sköter sig. han får inte ha några knoppar imorgon sånt orkade jag inte..
tränade med "P" idag som inte alls gick som en dans, jorå men hon skötte sig allt bra i början och sen va hon galet tjurig och ville inte alls men de är ett sto och vi alla vet hur dom fungerar ! hähäh.. men sen gick de bra. den lilla damen..

snart får jag väl hoppa i säng om jag ska orka upp imorgon .

bild från i somras ! <3


/ victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0