Hemma från stallet

Kom nyss hem från stallet. Red barbacka & det gick väl sådär.. Alltså, ingen av hästarna ville gå först -.- dom vägrade! Ston.. Men på hemvägen var det inga problem alls. Nu ska jag hoppa in i duschen & äta middag sen ska jag iväg till Angelica & kanske kolla på bio. Det var typ gratis men tydligen inte längre? Knas.

Är det någon mer än jag som tycker det är kallt? Jag vet att det är typ +3 grader men det är typ ändå kallt. Kanske bara jag som är fär klen, hihi. Ge mig sommar! Bara 3 månader kvar nu. Jag har tänkt på en sak. Ska jag & Victoria fixa en frågestund? Kommentera! För isåfall om ni vill det så fixar vi det, nemas promblemas liksom.



Cp hals Kizia fick på det här fotot

/ Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaaa! Blir det bara om hästar och sådant då? =)

2011-03-01 @ 21:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0