Morgon inlägg

Sitter här & äter godis, hihi. Busigt! Idag ska jag rida med Madde. Jag har ingen aning vart vi ska rida, ut blir det iallafall. Kizia har verkligen gått klockrent den senaste tiden, så himla skönt! Det kommer bli grymt svårt att lämna tillbaka henne sen i Juni.. Bara 3 månader nu. Men jag antar att jag måste njuta av den lilla tiden som är kvar. Tiden går så snabbt när man har kul.. Min lilla prinsessa ♥

Imorgon ska jag på bio i stan med Carro & Gummi. Vi ska se Winter Done tror jag att den hette? Haha, nåt sånt iallafall. Det ska vara bra så vi får hoppas på det. Igår tog Carro hand om Kizia, jag var i stan & irrade runt. Vi skulle åka till min pappa som jobbar vid öh, vad hette det nu igen.. Aja, någonstans i stan iallafall. Vi irrade som sagt runt där i ca 1 timme tills vi såg att det stod det på en vägg alldeles intill oss. Haha, så jävla osmarta ungar! Sen när vi hade hämtat pengarna & så åkte vi & åt på donken! Fyfan vad gött det var med mat.



Det fick bli en bild på mig bakifrån, haha.

/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0