onsdaaag !

skolan idag va värsta chill ändå gjorde inget speciellt.. hade utvecklingssamtal efter skolan direkt gick väl också bra, fett segt bara. sen te tandläkaren och dra ut sista tanden. så nu har jag dragit ut 4 TÄNDER !!!! tänker aldrig i hela mitt liv dra ut en enda tand till! och tandställningen får jag den 14..... inte direkt sugen men de blir nog bra när de är klart. mamma köpte voltaren till mig, står att de ska hjälpa mot bla. inflamation i muskler. hoppas de hjälper iaf. va uppe en snabbis hos wille nyss och pussade på honom och fixade täcke osv. mamma hade redan mockat så de behövde jag inte göra, gött ! och nu tänkte jag plugga eller ngt sånt? ska te amandus senare ikväll efter hans match..

får ni en bild på mig och min snygging, från grästorp !


/ victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0