Ponnyn var helt awesome idag!

Hon var mycket finare idag än igår kan jag lova! Vi tränade hennes kondition på paddocken. Det gick jättebra, hon jobbade på duktigt. Jag har märkt ju mer man låter henne skritta, trava & galoppera utan att arbeta henne & värmer upp henne riktigt ordentligt desto bättre går det. Ska börja skitta henne mer än vad jag gör nu.

Jag skrittar inte igång henne så mycket som hon egentligen behöver vilket är väldigt synd. Skritt är trotts allt det vktigaste. Men det får bli ändring på från min sida. Hade insläpp idag, så jag & mamma tog in alla hästarna & så mockade mamma & fixade med maten när jag red.



Ignonera mig. Den var iallafall fin på prinsessan & det är huvudsaken!

/ Elin

Kommentarer
Postat av: ella

Fiin blogg! Talitha som jag rider behöver oxå värmas upp väldigt länge för att få bästa resultat. Dock skrittar jag bara inte, utan tar en runda på långa tyglar i skogen , i alla gångarter. Sen efter det går hon oftast super, om det nu är ett dressyr pass :)

2011-03-09 @ 21:45:30
URL: http://typenkelt.blogg.se/
Postat av: ella

Fiin blogg! Talitha som jag rider behöver oxå värmas upp väldigt länge för att få bästa resultat. Dock skrittar jag bara inte, utan tar en runda på långa tyglar i skogen , i alla gångarter. Sen efter det går hon oftast super, om det nu är ett dressyr pass :)

2011-03-09 @ 21:45:32
URL: http://typenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0