Skola igen

Första dagen efter lovet idag då. Den var inte så hemsk som jag hade förväntat mig faktiskt. Helt okej även fast vi slutade 16:10. Idag blev det lite stul med Carro så jag åkte upp till Kizia idag. Jag får typ dåligt samvete när hon vilar så jag red ändå även fast jag har muntliga nationella i typ Engelska, Matte & Svenska på Fredag. Menmen, det går som det går! Hihi.

Ponnyn gick grymt idag! Alltså nu skulle sätt. Först hade jag tänkt & rida ut en långis, men icke sa nicke.. Istället började hon trampsa osv som vanligt när vi rider ut själva. Haha, knas ponny som sagt. När jag hade bråkat i ca en halvtimme med henne red vi in på paddocken & tränade lite Dressyr. Hon var helt awsome! Galet.

 Först var jag väldigt grinig & allmänt irriterad, jag tänkte nästan ge upp ett tag för att jag var på så dåligt humör. Men jag fortsatte & sen släppte allt & det gick hur bra som helst. Antar att jag var lite sur för hennes beteende den där halvtimmen, haha. Blev tyvärr inga bilder idag eftersom det inte var så bra väder & det var rätt så mörkt när jag red, kom till stallet vid 5 ungefär.



Vad sägs om att färga håret svart/brunt? Gött ju!

/ Elin

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Jag förstod inte det där .. Buuuuuhu.

2011-03-07 @ 21:34:34
URL: http://mwicksell.blogg.se/
Postat av: Emmmmmma

Hahahahahahaaha....thats awesomeeee ! <333

2011-03-08 @ 09:36:58
URL: http://snygghest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0