Tisdag

Idag är det pannkaks & semle dagen. Haha, random. Nej, men det är gött det. Själv hatar jag semlor så jag fick en choklad semla av mamma & en bakelse av pappa. Tack mina små päron! Så snart ska jag ta & tjocka i mig dessa delikata saker! Mums. I början av dagen fick jag reda på att jag fick ig på So provet om Hinduism så jag & några till var tvugna att stanna kvar ändå till 15:00 för att få lite mer information om omprovet på Torsdag. Jippi.. Är såå taggad! Eller? Nej, inte alls faktiskt. Fast det är ju ganska lätta saker man måste kunna så det är rätt chill ändå. Efter skolan åkte jag hem till farmor en stund & åt lite & snackade. Sen körde hon mig till stallet & där fick jag höra av Madde att hon hade tappat sin Iphone 4 i toan. HAHA! Hur lyckas man? Så jävla sämst. Jag & Madde red iallafall Lilla galoppen fram & tillbaka & tränade hästarnas kondition lite & det gick bra det. Bara att hon blir sp hetsig i galoppen så hon far åt alla sidor ibland. Men det går över efter några minuter eller så. Tyckte faktiskt hon jobbade på riktigt bra idag.

/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0