Uppdatering för igår

Jag glömde helt bort att uppdatera igår, så jag gör det idag istället. Igår red jag & Rebecca till skånsta & Dressyr tränade. Kizia var jättekonstig på vägen dit. Hon vägrade gå & började stegra med mig som hon gjorde förut när jag fick henne. Hon är en riktig åsna hon. Men hon har ju sina perioder. Det tog typ 1 timme för oss att komma till Skånsta & det brukar ta typ 20 minuter, Haha. Men när vi väl kom dit gick det jättebra. Hon jobbade på grymt & var riktigt duktig. Svettig blev hon allt, plutten.

Jag var i stallet 6 timmar igår, så när jag kom hem fick jag migrän.. Inte kul. Men sånt är livet ibland! Jag skulle egentligen åka till Angelica & kolla Melodifestivalen, men jag kunde ju inte det pågrund av min huvudverk.

Idag ska Emma färga håret på mig. Antingen svart/brunt eller bleka Vad tycker ni? Jag kan inte bestämma mig som vanligt. Svart/brunt är skitsnyggt enligt mig, men blont är också snyggt. Åh, beslutsångest! Emma kanske ska klippa mig lite också, vågar man det!? Antagligen inte, haha.



Ignonera mitt fula face

/ Elin


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Det är jag som hyr henne just nu. Hittills har hon skött sig exemplariskt. Hon är ett riktigt charmtroll :D

2012-06-09 @ 20:45:57
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0